تبلیغات
فایل دکا - معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت efqm1 17 اسلاید

فایل دکا

پاورپوینت efqm1 17 اسلاید

  • پاورپوینت efqm1 17 اسلاید
    پاورپوینت efqm1 17 اسلاید دسته: پاورپوینت
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 110 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 17

    دانلود efqm1 17 اسلاید تحقیق efqm1 17 اسلاید مقاله efqm1 17 اسلاید efqm1 17 اسلاید

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    نوع فایل:  ppt _ pptx

    ( قابل ویرایش )


     قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 17 صفحه

    EFQM.
    European Foundation for Quality Management طراحی 1989 1991 1995 1996 توسعه 1999 تغییرات 2003 ویرایش جدید به عنوان مدل EFQM ارایه گردید تاریخچه مدل EFQM نیاز به مدلی برای تعالی سازمان هر سازمانی صرف نظر از نوع فعالیت ، اندازه، ساختار و یا میزان كامیابی در تامین اهداف سازمانی خود نیاز به مدلی دارد كه بر اساس آن میزان موفقیت خود را در نیل به آرمانها و راهبرد های كسب و كار خویش مورد سنجش و اندازه گیری قرار بدهد مدل های تعالی سازمانی ابزاری جهت كمك به سازمانها برای سنجش میزان قرار داشتن در مسیر تعالی سازمانی و رشد متوازن هستند این مدلها به سازمانها كمك می كنند تا با مقایسه وضع موجود و مطلوب خود .
    تفاوت ها را شناسایی و سپس بر اساس این تفاوت ها و بررسی علل وقوع آنها راه حل های بهینه سازی وضع موجود را شناسایی كرده و آنها را اجرانماییند لازم است سازمان ها ماقبل از اقدام به اجرای مدل های تعالی سازمانی .
    موجود بودن زیر ساخت های ضروری برای انجام این مهم به خصوص زیر ساخت های فكری.
    رفتاری و انسانی نسبت به اصول ك یفیت را بررسی و از موجود بودن آن نها در سازمان خود اطمینان حاصل نمایند .
    از این رو اجرای مدلهای تعالی سازمانهای ایرانی منوط به اجرای دو مرحله اصلی زیر است بررسی وجود زیر ساختهای لازم برای تعالی سازمانی و تعیین درجه بلوغ سازمانی عارضه یابی بر اساس یكی از مدلهای تعالی سازمانی و تعیین میزان فاصله از آن یكی از معضلات ما در ساز مانهای ایرانی .
    موضوع سبك رهبری این سازمانها است بی شك در صورتی كه ما ایرانیان انرژی و وقت لازم را برای ترمیم این قسمت از نقاط ضعف خود صرف كنیم می توانیم به تعالی كسب و كار خود امیدوار بلشیم اصول پایه كیفیت تمركز بر مشتری و مشاركت و همكاری با مشتری بازدید مرتب كاركنان با مشتری درك و شناخت كامل مشتریان لحاظ كردن نیاز های مشتریان در فعالیت های جاری سازمان فعالیت بیش از انتظار مشتری ارضاءمشتری بعنوان اولویت شماره یك جمع آوری اطلاعات مرتبط به تغییرات حاصله در نیازهای مشتری بطور سیستماتیك وهدایت و بهبود سازمان در مسیر آن جلوگیری از بروز شكایات مشتری و تلاش برای مراجعه به مشتری برای كسب نظرات وی مشاركت كلیه كاركنان مشاركت داوطلبانه كلیه كاركنان وجود تیمهای كه بر اساس ارتباطات باز.
    اعتماد و علاقه نسبت به یكدیگرهمكاری و معاضدت دارند مهارتهای افراد بر اساس آموزش های مستمر و دایمی توسعه می یابد تصمیم گیری لر اساس حقایق و واقعیات انجام می شود امكان تحلیل شرایط موجود برای همه وجود دارد سرمایه گذاری سازمان روی دانش تقویت كاركنان وجود نگرش كارآفرینی و توسعه مهارتهای رهبری در كلیه سطوح سازمانی نگرش فرایند مداری رضایت مشتریان داخلی مورد نظر است فرایندها مهمتر از نتایج هست

    دریافت فایل بعد از پرداخت

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود efqm1 17 اسلاید , تحقیق efqm1 17 اسلاید , مقاله efqm1 17 اسلاید , efqm1 17 اسلاید

نظرات() 
Why do they call it the Achilles heel?
دوشنبه 27 شهریور 1396 01:40 ق.ظ
Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really loved surfing around your weblog posts.
After all I will be subscribing on your feed and I hope you write
again soon!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :